Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Έχεις δει τι ψηφίζεται αυτές τις ημέρες στη Βουλή;

Μάλλον, έχουμε μπει για τα καλά σε προεκλογικούς ρυθμούς και θεωρούμε ότι η νομοθετική εξουσία πέρασε σε αναστολή. Η πραγματικότητα, όμως, λέει, ότι, όχι μόνο δεν έχουν αναστείλει τις εργασίες τους τα εγχώρια εργολαβικά κέντρα εξυπηρέτησης ντόπιων και ξένων συμφερόντων αλλά απεναντίας, φαίνεται ιδιαίτερη σπουδή στο να τα προωθήσουν τώρα, που μπορεί εύκολα να σηκωθεί σκόνη και να χρησιμοποιηθούν τα προεκλογικά σκηνικά ως προπετάσματα καπνού.


Ωστόσο, λόγω επαγγελματικής διαστροφής, μπήκα να δω το τρέχον νομοθετικό έργο της Βουλής των Ελλήνων και βρήκα 2-3 πραγματάκια, άξια, νομίζω, λόγου.

Α. Κατ' αρχάς προωθείται ρύθμιση με την οποία φορολογούνται οι άνεργοι. 
Φορολογούνται επίσης και οι περιστασιακά εργαζόμενοι (όπως οι φοιτητές, οι συμμετέχοντες σε επιδοτούμενα σεμινάρια, οι υπηρετούντες την πρακτική τους κλπ) με την κλίμακα φορολογίας μισθωτών και συνταξιούχων. Τούτο σημαίνει ότι φορολογούνται με φορολογικό συντελεστή 22% για εισόδημα έως 25.000€.

Προφανώς οι άνθρωποι αυτοί δεν θα έχουν μεγαλύτερα εισοδήματα, οπότε κρατάμε το 22% του φορολογικού τους συντελεστή. 

Το ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν εργάζονται, ή έστω εργάζονται περιστασιακά, είναι, κατά τους κυβερνώντες, άνευ σημαντικής αξίας... Άλλωστε, το 22% του μηδέν, με βάση τα μαθηματικά που με μάθανε στο σχολείο κάνει πάλι μηδέν, οπότε ποιος ο λόγος ανησυχίας, ε;;;

Αμ, έλα που στο Υπουργείο Οικονομικών το 22% του μηδέν θα κάνει κάπου, όσο οι παρακάτω εικόνες:





Β. Άλλη ρύθμιση είναι αυτή με την οποία, εάν ο κληρονόμος βρίσκεται σε αδυναμία πληρωμής του φόρου κληρονομιάς, τότε, μπορεί να προβεί σε μεταβίβαση ακινήτου! Μάλιστα, το ακίνητο θα πρέπει να είναι εντός σχεδίου πόλης και να μην βαρύνεται με άλλο εμπράγματο δικαίωμα ή ασφάλεια, αγωγή ή εν γένει βάρος.


ΣΧΟΛΙΟ: Στην Ελλάδα, που υποτίθεται ότι σέβεται την ιδιοκτησία (άρθρο 17 του Συντάγματος και άρθρο 6 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που έχει υπερνομοθετική ισχύ, σύμφωνα με το 28 παρ 2 του Συντάγματος) ψηφίζεται νομοσχέδιο...οιονεί δήμευσης.



Συντρέχουσα ερώτηση προς του σοφούς του ΣτΕ: Όταν ο φόρος είναι τόσο υψηλός που αποδυναμώνει σε τέτοιο βαθμό το δικαίωμα ιδιοκτησίας, ώστε εν τέλει να απαλλοτριώνει τον πυρήνα του, αυτό δεν είναι αντισυνταγματικό;;;

Ή μήπως κι εδώ προέχει το "δημόσιο συμφέρον";;;

Κι εν πάση περιπτώσει, το δημόσιο συμφέρον έχει φορέα και συγκεκριμένο περιεχόμενο. Φορέας του δημοσίου συμφέροντος είναι ο λαός και στο όνομα αυτού και προς το συμφέρον του οφείλει να λειτουργεί η εκτελεστική και η νομοθετική εξουσία. 

Εξηγήστε μου, λοιπόν, Σας παρακαλώ, πώς εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από διατάξεις εν τοις πράγμασι στέρησης του δικαιώματος της ιδιοκτησίας που συνιστούν εκ πλαγίου δημεύσεις;;; 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ!


Γ. Τρίτη και τελευταία ρύθμιση που πρόλαβα να διαβάσω είναι αυτή, σύμφωνα με την οποία προκαλείται σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ετήσια απώλεια 10.000.000 ευρώ (δέκα εκατομμυρίων ευρώ) από την κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης που επιβάλλεται στο ρεύμα που χρησιμοποιείται από βιομηχανία για χημική αναγωγή, ηλεκτρολυτική και μεταλλουργική κατεργασία.

ΣΧΟΛΙΟ: 
Αντιγράφω από την Βικιπαίδεια
"Η τελική ανάκτηση του μετάλλου γίνεται συνήθως με ηλεκτρόλυση, οπότε γίνεται λόγος για ηλεκτρολυτική ανάκτηση. Μέταλλα τα οποία δεν ανακτώνται με ηλεκτρόλυση υδατικών διαλυμάτων, ανακτώνται με ηλεκτρόλυση τηγμάτων. Για παράδειγμα, ο χαλκός ανακτάται με ηλεκτρόλυση υδατικού διαλύματος θειικού χαλκού (CuSO4), ενώ το αλουμίνιο παράγεται με ηλεκτρόλυση τήγματος κρυολίθου (Na3AlF6) – αλουμίνας (Al2O3). Η ηλεκτρόλυση χρησιμοποιείται και για τον καθαρισμό ακάθαρτων μετάλλων, οπότε γίνεται λόγος για ηλεκτρολυτικό καθαρισμό."

Κατόπιν τούτων, κάθε σκέψη, ότι η συγκεκριμένη τροπολογία χαρίζει λεφτά σε συγκεκριμένους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αλουμινίου, θα ελέγχεται ως εκ του πονηρού ορμώμενη... Εεε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

de jure app